вівторок, 3 травня 2022 р.

#Новинивідбібліографа

 

Шановні читачі, щорічно у другу неділю травня, починаючи з 2000 року, офіційно відзначаємо найпрекрасніше весняне свято найріднішої людини у світі - мами.

Незважаючи на воєнний час, центральна міська бібліотека з великою вдячністю та вітальним словом звертається до усіх матерів України.

Берегиням роду людського присвячується...

Поетичний бібліоМікс "Віночок любові".

Пропонуємо вашій увазі деякі поетичні рядки із збірників творчості юних "І слово, і пісня, Матусю, Тобі!", присвячені найріднішій.









                                              








"З тобою, матусю"

...Скільки ти пізнала і зазнала муки,

Скільки всього бачила в житті!

Я горнусь до тебе і цілую руки,

Ці умілі, дбайливі. Золоті... (М. Суховерська.)







«Послання до матері»

... Я, мамо, полетів туди, де сходить сонце,

Полетів з Майдану, покинувши братів своїх,

Мене поклала в домовину

Куля окупанта з нашої держави,

Мене понесли на Аскольдову могилу,

Щоб поховати не для слави...

               ...Не плач, матусю, Господь з нами,

                                             Нескореними доньками й синами!...(С. Камінська.)






«Пам’ять»

Тебе, матусю, ледве пам’ятаю,

Як Ти залишила мене із братом,

І більше не співала нам пісень... (М. Родич.)









«До матері»

В нашім саду хризантеми розквітли,

Байдуже їм, що довкола вже сніг.

І позлітались до матері діти,

В рідну домівку з далеких доріг.

Мамо! Моя сизокрилая пташко!

Образ Ваш ніжний нам спокій беріг.

Дітям без матері сумно і важко.

                                                     Кличе батьківський поріг... (Н. Шевчик.)

Поетичне вітання від читачки Ольги Думи.



Шануйте, любіть та обіймайте своїх матерів...